+
ورود به باشگاه مشتریانخرید گوشواره
جستجو دربین پرسش و پاسخها
کد موضوع21569
#1ارسال '12:52 1394/1/18
زهرا
پستها 1با سلام در تاریخ 93/12/10 یک سرویس مروارید پریچهر زنانه با کد 4013 خریداری کردم .متاسفانه در سفر نوروزی یکی از گوشواره ها گم شد .آیا امکان دارد یک گوشواره دیگر از همین سرویس بخرم و برایم ارسال کنید .
#2ارسال '10:6 1394/1/19
مشاور|پشتیبان
پستها 1214سلام
متاسفانه از این کار دیگه نداریم که بتونیم برای شما ارسال داشته باشیم .
متاسفانه از این کار دیگه نداریم که بتونیم برای شما ارسال داشته باشیم .
ارسال پاسخ
»»