جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. کتابخانه
  3. سنگ قیمتی

عقیق خون بند

بازدید : 27٫218
rateraterateraterate
تاریخ بروزرسانی :

شگفتی‌های انگشتر عقیق خون بند



سنگ ها دنیای عجیب و حیرت انگیزی دارند و همچنین هر کدام از آنها سرشار از انرژی و یا خواص خارق العاده ای هستند تا جایی که در روایات ائمه بسیار پیشنهاد شده که برای دفع بلا و حفظ سلامتی از سنگ های گوناگون استفاده کنید.

شگفتی‌های انگشتر عقیق خون بند
 در این دنیای حیرت انگیز تکه سنگی که شاید از دید ما کاملا معمولی باشد می تواند آرامش برایتان به ارمغان آورد، شما را در برابر خطرات ایمن سازد، رزق تان را افزایش دهد و بسیاری معجزات دیگر…
یکی از این سنگ های نادر و حیرت انگیز سنگ عقیق خون بند است که از مهم ترین فوایدش جلوگیری از خونریزی های زیاد است که می توان گفت این خاصیت می تواند برای عده ای نجات بخش باشد.

عقیق خون بند چیست؟

شاید اولین بار باشد که اسم چنین سنگی را بشنوید و یا از شنیدن آن تعجب کنید.
شاید از خود بپرسید مگر می شود یک سنگ از خونریزی جلوگیری کند؟
 در جواب باید بگوییم بله.
به طور کلی می توان گفت تمامی عقیق های سرخ این خاصیت را دارند و برای بند آوردن خون به کار برده می شوند اما تنها عقیق یمن است که به دلیل داشتن نوعی ناخالصی که در ترکیبات سنگ وجود دارد می تواند با سرعت بیشتری از خونریزی جلوگیری کند و به همین سبب است که آن را عقیق خون بند نامیده اند.
این ناخالصی جالب و شگفت انگیز تا به حال فقط در عقیق یمنی دیده شده است که در برخی موارد به راحتی قابل مشاهده است و گاهی نیاز به میکروسکوپ های دقیق و حرفه ای دارد.
این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت بهسازی عقیق آن هم به صورت رنگ آمیزی امکان اینکه از خاصیت خارق العاده ی آن کاسته شود وجود دارد اما اگر بهسازی تنها از نوع حرارتی باشد هیچ اتفاقی در خاصیت های سنگ عقیق پیش نخواهد آمد.

معجزه ی عقیق خون بند چیست؟

همانطور که گفته شد سنگ ها اثرات درمانی فوق العاده را بر روی روان و جسم ادمی دارند.
از شگفت انگیز ترین اثراتی که عقیق خون بند دارد این است که از خونریزی جلوگیری می کند.
خب این خواص برای خیلی از بیماران کارایی دارد و می تواند نجات بخش جان آنها باشد.
در بیماران قلبی عروقی به دلیل استفاده کردن از داروهای رقیق کننده ی خون امکان اینکه پس از مصرف زیاد دوز دارو دچار پارگی رگ ها و در ادامه سکته ی قلبی شوند بسیار زیاد است از این رو به همراه داشتن این سنگ برای این بیماران می تواند مفید باشد.
همچنین بیماران دیابتی به دلیل مشکلاتی که در زمینه ی انعقاد خون دارند به سختی می توانند از خونریزی جلوگیری کنند پس در نتیجه این سنگ می تواند کمک بزرگی برای این دسته از بیماران باشد.
بیماران هموفیلی نیز از خونریزی های غیر قابل کنترل رنج می برند امید است این سنگ بتواند روزنه ی امیدی برای این عزیزان باشد.

قیمت انگشتر عقیق خون بند چقدر است؟

 باید در نظر داشته باشید که تنها یک درصد از عقیق های موجود این خاصیت با ارزش را دارا هستند و به همین علت قیمت این انگشتر بسیار بالا می باشد.
 به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید این سنگ باید تخصص کافی در شناخت آن را داشته باشید زیرا امروزه کلاهبرداران با توجه به درخواست ها ی زیادی که برای این سنگ وجود دارد ؛ سنگ خون را که خاصیت تصفیه کردن خون را دارد بجای عقیق خون بند با قیمت های باور نکردنی به فروش می رسانند.

 اگر قصد خرید انگشتر عقیق خون بند را دارید جواهر بازار این کالا را با بهترین قیمت و همچنین تضمین کیفیت خدمت شما ارائه خواهد کرد.
.
کلمات کلیدی :
جذاب‌ترین محصولات با نگین عقیق
کد امنیتی»»