با سلام ، 1 ) من خرید قبلی داشتم ولی در باشگاه مشتریان فاکتورهای قبلی وجود ندارد .
2 ) لطفا بجای فاکتور فروش و کدپستی از کد عضویت ( نام و کد کاربری ) استفاده شود ، اینطوری خیلی سخته که همیشه از شماره فاکتور برای ورود به باشگاه استفاده کنیم .
سلام .
شماره فاکتور قبلی تون رو بفرمایید تا بررسی بشه .
برای مورد دوم هم به زودی تغییراتی اعمال میشه انشالله .
با عرض سلام و خسته نباشید ،
ش فاکتور *** تاریخ ثبت ***
ممنون از توجه شما
سلام .
اطلاعاتی که اعلام نمودید از پیام شما حذف و بررسی شد . به دلیل تغییراتی که بعضی از فیلدهای ثبت فاکتور جدیدتون داشتین این مورد پیش اومده بود اما به صورت کامل اصلاح شد ...
لطفا چک بفرمایین و اگر مشکلی بود اعلام کنین تا پیگیری بشه .
موفق باشین ...
خیلی ممنون از توجه و پیگیری سریع شما ، چک شد کاملا صحیح بود
خواهش می کنم .موفق باشین .