جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. خاطره نویسی

خواب زیارت بانو

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع36485
تصویر کاربری
#1ارسال '18:59 1395/2/3

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
با نام صاحب اسرار و حکمت ها * الله *
باز هم با سلام وعرض ادب، در این عصر جمعه ای پر مهر ، و با اجازه ی بزرگواران خاطره ای می خوام براتون عرض کنم باز در مورد بی بی حضرت معصومه (س) که امیدوارم با خوندش هوای حریم امنشان اهل حرمتان سازد.
این خاطره ام مربوط به چند ماه پیش هست.روزی که کلاس بودیم و یکی از قرآن آموزان خواستن خواب یکی از دوستان که اون روز غایب بودن رو برامون تعریف کنن .تعریف می کردن که دیدند که بنده با یکی از قرآن آموزان حفاظ کلاسمون که روشندل هم هستند با هم مشرف به زیارت حضرت معصومه (س) شدیم و به همراه هم وارد ایوان مطهر میشیم و رخشنده ( خواب بیننده ) این توفیق رو از دست می دهند و اجازه پیدا نمی کنند.
خلاصه این که ما گفتیم ان شاالله روزی همه بشه و جلسه ی بعد از خود رخشنده خانوم پرسیدم و ایشونم گفتن خواباشون خیلی زود تعبیر میشه و هر چی ببینه درست درمیاد و از این نوع حرف ها تا این که تقریبا یک هفته ای از این ماجرا گذشت که از دفتر مدیریت موسسه به ما اطلاع دادند که مربی حفظ با قرآن آموزان بیش از پنج جز حفظ برایدوره ی تخصصی حفظ قراره تشریف ببرند قم و اون موقع هم تنها همین دوست روشندل رئوفم مریم خانوم بیش از پنج جز بودن و البته الانم از هفت جز به یاری خدا گذشتن (ان شاالله همیشه موفق باشند) و هیچی دیگه واقعا خواب دوستمون دیدیم به خیر و سلامتی تعبیر شد و ان شاالله ان شااله ان شاالله عید مبعث رو خدمت بی بی هستیم عارفا بحقم ان شاالله.
قسمت هممون بشه به همراهی امام زمونمون(عج) ان شاالله صلوات زهرایی هدیه مولا بکنیم.
تصویر کاربری
#2ارسال '18:42 1395/2/5

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
ما رو هم از دعاهاتون بی نصیب نذارید که شدیدا محتاجیم به عنایت اولیای خدا.
تصویر کاربری
#3ارسال '21:11 1395/2/5

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
برادر محترم تشکر می کنم از حضور و امتیازتان.
ان شاالله همواره عاقبت به خیر و شیعه ی ثابت قدم امام زمانمان(عج) باشید.
تصویر کاربری
#4ارسال '10:17 1395/2/6

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
* با نام خدا *
سلام و درود خدا بر همگی عزیزان.
تشکر می کنم از همه خصوصا برادر محترم و خواهر نسترنی عزیز.
ان شاالله همیشه به راه مستقیم الهی ثابت قدم باشین خصوصا در چنین زمانه ای که ختی برخی از بزرگان به ظاهر نیز حقیقت این راه و وجود منجی عالم را انکار می کنند.
مولا علی(ع) یار همراهتان ان شاالله.
تصویر کاربری
#5ارسال '14:44 1395/2/13

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
در این روزگار آدمهایی را می بینیم که ظاهرشان به نظرمان مقبول نیست و شاید با شتابزدگی از خودمان آنها را می رانیم در حالی که باید گفتگو کرد و باطنشان را هم شناخت. واقعا شاید قصدی ندارند و حتی نمی دانند که در مسیر نادرستند. اینکه قلبهایی را به مسیر درست هدایت کنیم هنر است . بنظرم ای سخت ترین کار دنیاست چون آدم باید مواظب باشه اگه داره کسی رو نجات میده اولا بدتر هلش نده و باعث سقوط بیشترش نشه و ثانیا خیلی مواظب باشه خودش نلغزه و تو چاهی نیفته که میخواسته دیگرانو ازش نجات بده.
تصویر کاربری
#6ارسال '16:4 1395/2/13

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
بله بسیار درست و صحیح هست ؛ فقط خدا شاهد هست بنده کوچکترین قصد سو و بدی نداشتم و منظورم حتی یک نفر از بزرگواران در جواهری نبود چون قطع به یقین پاک ترین و صالح ترین افراد در این جمع اند، و فقط خواستم دعای خیری داشته باشم.
موفق باشید.
تصویر کاربری
#7ارسال '16:11 1395/2/13

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
البته منظورم این نیست که جنابعالی خدای نکرده برداشت نامناسب کرده اید و مطاب عالی عنایت فرمودید بنده هم قصدم این بود دعای من هم در حق همه و شما بودن همیشگی از صلحا و نبودنتان از اهمین هاست که فرمودید.پوزش می طلبم اگر حرف ناشایستی زدم.
تصویر کاربری
#8ارسال '11:21 1395/2/14

محمدمهدی صادقی|سمنان / شاهرود

پست‌ها 47
التماس دعا خواهر. اینکه فرمودید مربی قرآن هستید و احتمالا حافظ، باز وجه اشتراک دیگری با حقیر شد. هم برای همه مرضا و گرفتاران دعا بفرمایید هم از حضرتشان بخواهید توفیق ادامه محفوظات رو کرامت فرمایند و همسر و پسر 2ساله م هم در این مسیر نورانی وارد شوند و همگی با درک عصر طلایی ظهور و شهادت در رکاب مولا عاقبت بخیر بشیم.
تصویر کاربری
#9ارسال '12:34 1395/2/14

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
* ان شاالله *
« و من الله التوفیق »
تصویر کاربری
#10ارسال '14:45 1395/2/16

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
همجواری مداوم با قرآن قطعا بالاترین سعادتیه که یه انسان میتونه داشته باشه و ان شاء الله که دنیا و متعلقاتش برایمان در مسیری قرار بگیره که ارتباطمون با این کتاب آسمونی هرچه قویتر بشه و تمام زندگیمون رو پوشش بده. مثل آقای قرائتی که انسشون با قرآن غبطه برانگیزه.

خوشا به سعادت شما و دوستانی که وقت بسیاری رو با این کتاب خداوند میگذرونید و به دیگران هم یاد میدین. کار حساسی هم هست و بی پاداش هم نمی مونه نزد خدای متعال. از خاطراتی هم که عنوان میکنید مشخصه که چقدر پر برکته این حسن همجواری با کلام الهی.

همواره در مسیر حق و قرآن باشید.

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»