جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. خاطره نویسی

انگشتری از بهشت

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع36522
تصویر کاربری
#1ارسال '0:4 1395/2/6

مجتبی طاهرخانی|قزوین / تاکستان

پست‌ها 35
با یادو نام خدای شهیدان
بنده فرزند شهید هستم سالها پیش وقتی باخودم فکر میکردم که خدایا من 3 ساله بودم و بابا شهید شد ندیدمش و یادگاری ازش برام نمونده خیلی دوست داشتم چیزی ازش یادگاریداشته باشمغمگین بودم یک روز حدود 6 یا 7 سال پیش خانه عمو که بودم ناگهان زن عمویم با گریه آمد و گفت چیزی گرانبها دارم که میخواهم به تو بدهم حدود 30 ساله پیش خودم نگه داشتم اما نمیدونم چی شد که به دلم افتاد اینو بهت بدم دیدم ناگهان انگشتری عقیق بابا که لحظات شهادت در دستش بوده را به من داد به قدری ذوق زده بودم و گیج که تا چند ماه نمیتوانستم در دستم کنم و از بابا تشکر کردم که هدیه ای چنین زیبا بهم داد الان دستمه.چرا گفتم انگشتری از بهشت روزی این انگشتر را خارج از خانه گم کردم به اندازه تمام عمرم گریه کردم از ناراحتی قلبم گرفته بود و دعا میکردم پیدایش کنم تمام بیرون از خانه را شاید وجب به وجب گشتم و پیدا نکردم ناامید از پیدا کردن تنها یادگار بابا . روزی صبح از خانه که خواستم بیرون بروم خدا میدونه انگشتر پشت درب ما طور خاصی گذاشته شده بود که انگار یکی مخصوص اونو گذاشته دم در گوشه درب که حتی منی که با ماشین حدود صد بار بیرون رفتم روی اون انگشتر نروم و میدانم که بابا آن را پس داده بود و میخواست بگه پسر جون مواظبش باش
تصویر کاربری
#2ارسال '8:45 1395/2/6

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
سلام . خدا سایه مادر بزرگوارتون رو بالا سر خانواده حفظ کنه و سلامتی بهشون بده .
خاطره تون بسیار جالب بود . خیلی خوشحال شدم که انگشترتون رو پیدا کردید .
تصویر کاربری
#3ارسال '10:7 1395/2/6

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
*** بسم الله الرحمن الرحیم ***
« * وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون: ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زندهاند و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند* »
تصویر کاربری
#4ارسال '12:48 1395/2/8

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
خوش به سعادتتون. وقتی این دست خاطراتو از دوستان میخونم غبطه میخورم و دلم میخواد که اینجور عنایات از اطرف مقربان الهی به منم بشه هرچند لایقش نیستم.
سلامت باشید همیشه.
تصویر کاربری
#5ارسال '9:29 1395/2/9

محمدمهدی صادقی|سمنان / شاهرود

پست‌ها 47
التماس دعا برادر. دختر جوانی که هم پدر و هم مادرش رو از دست داده و تنها یک برادر داره که اونم در حادثه ای وضعیت جسمی بغرنجی پیدا کرده، حالا خودش هم سرطان گرفته که من حتم دارم اثر فشارهای زندگیش بوده. اللهم اشف کل مریض.
تصویر کاربری
#6ارسال '11:52 1395/2/11

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
الحمدلله.
تبریک عرض می کنم ، شایستگی اش را داشت.
از خداوند منان ،خواستار همه ی خیر دنیا و آخرت برای همگی عزیزان هستیم.
تصویر کاربری
#7ارسال '16:13 1395/2/11

عبداله رفعت نامی|البرز / کرج

پست‌ها 96
التماس دعا برادر حدیث تو بسیار تاثیر گذار بود . بدان این دنیا ازان انسانهائی است که قلب پاک دارند . خداوند به انها نظر دارد .انانکه نا پاک هستند در یک دایره ای به وسعت زندگی شان می چرخند وبی حاصل ازبین میروند

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»