جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. خاطره نویسی

★ اعتماد به خدا ★

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع38720
تصویر کاربری
#1ارسال '14:50 1395/6/24

مهمان

پست‌ها 1
*** بسم الله الرحمن الرحیم ***
السلام علیکم یا ائمة المعصومین (صلوات الله علیکم اجمعین).
و با عرض سلام و آرزوی عاقبت بخیری همه ی شما بزرگوران عزیز ؛ می خواستم چند مطالبی حال اگر بشود اسم خاطره برایش گذاشت خدمت عزیزان عرض کنم که حتما هم بنده و هم همگی با اون زندگی کردیم وخواهیم کرد.
می خواستم عرض کنم همواره باید به خدا اعتماد کنیم ؛ اعتماد به حضرت حق رساننده ی همه ی بندگان به حقیقت هدف اعظم (بندگی اخلص الهی) در زندگی ماست.
خداوند شایسته ی حمد به تمام معناست.
هیچ انسانی حتی با خیل مشکلات بی دلیل و‌هدف خلق نشده و نخواهد شد.
در تولد انسان ها ٬ طول اتفاقات ریز و درشت حیات و مرگ٬ باید به خداوند منان اعتماد داشت که خداوند خیرخواه ترین کس در زندگی ماست.
من در تولد خویش و عزیزانم ؛ تحصیلم ؛ نفس کشیدن هایم ؛ ازدواجم و همه ی عمر تا حالم اعتماد خدا را شاهد بوده و هستم و خواهم بود؛پس در جواب این همه جز اعتماد دو طرفه نباید باشد.
و‌یک نمونه ی بسیار نمونه از این اعتماد نقش و اراده ی خدا در مورد ازدواجم بوده که در خاطره ی قبلی به آن اشاره کردم و خدا را برای عر لحظه لحظه ی آن شاکریم.
خواهران و برادران عزیز بیایید همواره به خدا اعتماد کنیم که معتمدترین فرد عالم هاست.مخصوصا در امر بسیار مهم ازدواج.
من و آقاسید علی بزرگوارم به خدا توکل کردیم و به اعتماد خدا اعتماد نمودیم و الان هم حافظ زندگیمان همین اعتماد ارزشمند و جاودانه هست ان شاالله.
تصویر کاربری
#2ارسال '14:54 1395/6/24

آقاسید هاشمی|آذربایجان شرقی / هریس

پست‌ها 117
برترین ثروت زندگی ما همین قدرت اعتماد به خدا و حضور در زندگیمان هست و قناعت و ساده زیستی و در کل تمسک به سیره ی زندگانی حضرت امیرمومنان(ع) و‌بانوی بی بدیل عالم حضرت فاطمه ی زهرا(س) الگوی همیشگی ماست و ان شاالله استوارتر هم ادامه خواهد داشت با آرزوی همه ی خیر دنیا و آخرت برای همگی شما بندگان نیکجوی شریف.
*** اللهم عجل لولیک الفرج ***
تصویر کاربری
#3ارسال '19:53 1395/6/24

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
ان شاء الله که خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه و در راه راست هم نگهداره. عاقبتمون بخیر بشه. و در نهایت به فوز عظیم(بهشت) دست پیدا کنیم. جمیع خیر رو برای ما قرا بده و جمیع شر رو نیز از سرمون رفع کنه.
یاریمان کن ای یاری رسان.

اعتماد به خدا همان تقوا است. تقوا به این معنی نیست که از خدا بترسیم، بلکه یعنی \"روی خدا حساب کنیم\"

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»