جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. گفت و گوی دوستانه

نمایشگاه بین المللی نقره و جواهر

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع41102
تصویر کاربری
#1ارسال '16:58 1395/11/30

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459


وزیر صنعت، معدن و تجارت :مالیات بر ارزش افزوده طلا را طی لایحه ای از 9 درصد به 3 درصد کاهش دادیم و آن را به مجلس ارائه کرده ایم.

محمدر رضا نعمت زده در حاشیه نمایشگاه طلا، نقره و جواهر در جمع خبرنگاران افزود :تقاضای صنعتگران این است که این مالیات به صفر برسد تا این صنعت رونق پیدا کند.

وی ادامه داد :در تایلند در 8 سال گذشته مالیات بر ارزش افزوده را به صفر رساندند و این صنعت در این کشور رونق پیدا کرده است.

نعمت زاده افزود :در صورتی که این مالیات بر ارزش افزوده کاهش پیدا نکند واردات رسمی به واردات غیررسمی تبدیل می شود و دولت از حقوق گمرکی و مالیات برارزش افزوده خود بازمی ماند.

وی گفت :صنعت طلا مشکلات و موانع بسیاری دارد که قاچاق یکی از مشکلات مهم آن است و ما باید با تسهیل امور تولید و تجارت قاچاق را در کشور خود از بین ببریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت :صنعت طلا و جواهر هنر و صنعت را به همراه دارد و ما باید با گرایش صادرات به این صنعت نگاه کنیم.

وی افزود :به فعالین این رشته قول می دهیم تا هزینه نمایشگاه های خارج از کشور را کاهش دهیم تا آنها بتوانند در نمایشگاه های بین المللی حضور داشته باشند

الف و رخدادنما
تصویر کاربری
#2ارسال '15:35 1395/12/1

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
امروز و در اخرین روز نمایشگاه موفق شدم که ازش بازدید کنم به مدت یکساعت و نیم و واقعا لذتبخش بود گردهمایی اینهمه فلز و سنگهای زیبا در کنار هم.

البته یه دو هزار تومن هم پول بلیت میگرفتن که نمیدونم لزومش چی بود ولی مطمئنا اونهمه انرژی که از دیدن و تماشای سنگها و جواهرات زیبا بدست اوردم ارزشش خیلی خیلی بیشتر بود.
هرچند این اتفاق در سایت جواهربازار هر روز برام میفته و حتی از پشت عکسهای جواهرات باز هم تبادل روحیه و انرژیهای مثبت صورت میگیره.

با اینکه حتی نمونه کارهای مشابه جواهر بازار هم در این نمایشگاه وجود داشت ولی هیچ کاری بنظرم به پای محصولات خوب و قشنگ جواهربازار نمیرسید و مدام موقع نگاه کردن جواهرات با نمونه کارهای جواهربازار خودمون مقایسه شون میکردم. و بنظرم کم میاوردن و جذابیتهاشون به اندازه کارهای اینجا نبود. معنی حرفم این نیست که کارهای قشنگی نبودن، اتفاقا بسیار هم زیبا بودن، اما توی مجموعه جواهربازار با توجه به اینکه خودم هم ازشون چندین بار خرید داشتم کارها به معنای واقعی کلمه گلچین شده هستن.
خوشبختانه جواهربازار در تبلیغات کارهاش و تصاویر محصولاتش اغراق هم نمیکنه و هرچی که هست رو صادقانه نمایش میده و کلی مشخصات و ضمانت به مشتریهاش ارائه میکنه و با صبر و حوصله ای مثال زدنی به تمام سوالات جواب میده و راهنماییهای لازم و کافی رو داره. و تمام اینها در کنار هم هست که این سایت و پایگاه رو اینقدر محبوب کرده. که باعث شده هربار سفارشهام به دستم رسیده اونها رو حتی زیباتر از اونچه که عکسهاشونو در سایت دیدم باشن. چرا که تعهد و اعتقادی که کل پرسنل جواهربازاربه کارشون دارن سبب شده روی هر سفارش خیلی خاص و تک کار کنند تا تبدیل به اثری ماندگار بشه. در کنار قیمتهای منصفانه و مشتری مداری که همه اینها باهم دلیلی شدن برای فتح قله های رضایت خلق که رضایت خدا هم در اونه و باعث برکت.

ایکاش البته جواهربازار هم در این نمایشگاه بود هرچند شاید تعدادی از شرکت کنندگان این گردهمایی خریداران عمده همین جواهربازار عزیزمون بودن و برای تولید کارهاشون از نگینهای جواهربازار استفاده کرده بودن. که در هر صورت بسیار تماشایی و لذتبخش بودن اما نمیشه از کنار این مسئله گذر کرد که جواهربازار امروز یک برند دوست داشتنی است و فقط حتی اسمش اگر پشت یک کار باشه خودش یک امتیاز ویژه است.
ان شاءالله که تا همیشه هم همینطور شاهد کیفیت بالاتر و روز افزون جواهربازار باشیم و پایدار باشن و کارشون پر رونق.

توی نمایشگاه از دستگاه های جالبی هم بازدید کردم که بطور خودمار و کامپیوتری کار ساخت النگوها و دستبندهای ماشینی رو انجام میداد. خیلی جذاب بود. البته بودند هنرمندانی که بطور دستی هم مشغول کار بودن. فیلمهایی هم از نحوه تولیدات مختلف محصولات جواهری در بعضی قسمتهای نمایشگاه به نمایش درآورده بودن.

خلاصه که خیلی خوب بود و هیجان انگیز و کلی سنگ و نگین و ساعت و چرم از نزدیک دیدم و لمسشون کردم و سرشار از شادی و انرژی شدم. دیدن زیباییهای طبیعت خداوندی بسیار روحیه بخشه. قسمت همه بشه به امید خدا.

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»