جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. گفت و گوی دوستانه
  4. پیشنهاد آفتاب گردون

پیشنهاد آفتاب گردون - صفحه 2

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع5658
تصویر کاربری
#17ارسال '9:20 1393/7/28

طاهره چرخچی|اصفهان / کاشان

پست‌ها 585
سلام جناب آقای خوش نیت

از زحمات شما و همکاران گرامیتون کمال تشکر و قدردانی را دارم

با اینکه مشغله زیاد دارم ولی نمیتونم این سایت جذاب و زیباو پرانرژی با داشتن دست اندرکاران صادق و

خوش سلیقه رها کنم و واجب میدونم روزی چند بار به سایت سربزنم ..... در ارائه نظرات و ایده در حد توان و

فرصت جواهربازاررا یاری خواهم کرد ..... چرا که خورشیدو دوست دارم برای همیشه ....
تصویر کاربری
#18ارسال '10:2 1393/7/28

سارا صفری|تهران / تهران

پست‌ها 615
آقای خوش نیت عزیز منم دو تا ایده در این مورد دارم:
1- مثل خیلی از فرشگاه ها برای مشتریها کد عضویت در نظر بگیرید تا توی خریدهای بعدیشون از یک تخفیف مشخص بهره ببرند (مثلا من کارت عضویت دو تا از فرشگاه های تهران رو دارم، البته یکیشون کارت داره و بارکدش رو می خونه و توی خریدها 15 درصد تخفیف به مشتریها می ده و دیگری شماره موبایل که توی بین 15 تا 25 درصد تخفیف می ده)
2- با هر بار قرعه کشی فرد برنده از گردونه حذف بشه و تا یه بازه زمانی خاصی توی قرعه کشی شرکت داده نشه، حتی می شه روزانه دو نفر برنده اعلام کرد، مطمئن باشید این تاثیر منفی روی بازدیدکننده ها نداره، خود من چند وقتیه که توی قرعه کشی شرکت نمی کنم ولی هر روز هم سایتتون رو می بینم.

تصویر کاربری
#19ارسال '10:32 1393/7/28

رضوان صفایی|خوزستان / اهواز

پست‌ها 48
با سلام من چندتا ایده دارم که شاید دوستان قبلا ارائه داده باشن و چون مطالب قبل رو نخوندم اگر احیانا نظر یکی از دوستان رو تکرار کردم به بزرگی خودشون ببخشن.
خب..
ایده اول اینه که کاربران بتونن امتیازات خودشون رو تا یک سقف خاصی در اعیاد و مناسبتهای عمومی(اعیاد مذهبی و ملی) و مناسبتهای شخصی (روز تولد،عروسی و ... ) به هم هدیه بدن و اینطوری هم صمیمیت اعضا بیشتر میشه و هم باعث ترغیب بازدیدکنندگان مهمان به عضویت و خرید و فعالیت و کسب امتیاز میشه.
تصویر کاربری
#20ارسال '10:33 1393/7/28

رضوان صفایی|خوزستان / اهواز

پست‌ها 48

ایده دوم در جهت تایید ایده دوست گرامیم خانم آفتابگردون هستش که فرمودند در قرعه کشی ها بهای بیشتری به اعضای قدیمی و خرید بالا داده بشه.
پیشنهاد من اینه که باشگاه های متفاوت از نظر قیمت کل خریدها تشکیل بشه مثلا باشگاه مشتریان خاص و ... که بشه برای مشتریان دائمی امتیازات و امکانات خاص ایجاد کرد.
مثل برنامه نود که باشگاه نودتایی ها رو داره و در قرعه کشی ها همیشه چند نفر که بالای نود بار شرکت کردند رو جدا قرعه کشی میکنند.
همچنین می تونید کسانی که عضو باشگاههای با خرید بالا هستند رو چون از مشتریهای ثابت هستند تسهیلاتی از قبیل ارائه نظر بدون نیاز به تایید مدیریت براشون قرار داد که هم حجم کاری مدیران(جهت سرکشی و تایید گقتمان و نظرات )کمتر بشه و هم مشتریهای دائمی معطل دیر یا زود شدن تایید نظراتشون نشن
کلا افتادم روی ارائه نظرات دارم گرم میشم هااا ...
خب فکر کنم فعلا بسه
امیدوارم توی کارتون موفق و پاینده باشید.
تصویر کاربری
#21ارسال '17:31 1393/7/28

سارا صفری|تهران / تهران

پست‌ها 615
آقای خوش نیت من یه پیشنهاد دیگه هم دارم، می شه مشتریها رو بر اساس خریدشون دسته بندی کرد: مثلا مشتریهای طلایی، نقره ای، برنزی یا می شه بهشون ستاره بدین! مطمئنا مشتریها با درجه بالاتر از امتیازات بیشتری برخوردارند: مثل تخفیف های بیشتر، شانس بالاتر واسه برنده شدن و ... به علاوه بین مشتریها رقابت ایجاد می شه تا رتبه خودشون رو ارتقاء بدن!
12

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»