جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. مشاوره سنگ درمانی
  4. مقالاتی جذاب درباره جواهرات و سنگ های قیمتی

مقالاتی جذاب درباره جواهرات و سنگ های قیمتی - صفحه 2

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع580
تصویر کاربری
#17ارسال '12:55 1393/4/9

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
خواص سنگها قسمت اول
جواهرات و سنگ ها اشعه و حرارت کیهانی را جذب نموده، سپس طبق خواص خود، پرتو و اشعه را به هاله ها و چاکرا های فرد منعکس کرده و به شخص نیرو می بخشد.
سنگ ها و جواهرات دارای
- خواص مغناطیسی
- خواص طبی
- خواص سحری میباشد و باید دقیقا این خواص را شناخته و در رابطه با طبع و مزاج و عنصر خود و همینطور برج و ستاره خود، سنگ ها و جواهرات را انتخاب و از آن استفاده نمائیم .
امروزه هر چند موارد استفاده از این سنگها به این شکل معمول و شناخته شده نیست ولی گاهی در گوشه هایی از جهان شاهد استفاده از سنگها به عنوان دارو های تدریجی می باشیم .حتی افرادی که به این گونه درمان ها معتقد نیستند اگر یکی از این سنگها را در اختیار داشته باشند و بر روی بدن یا در اتاق خود قرار دهند متوجه نیروهای مثبت آن خواهند شد .هر چند با صراحت اعلام می کنیم که این سنگها هرگز جایگزین علم پزشکی نمیشوند ولی بسیار سودمندند.
بسیاری از مدیتور ها برای انجام عمل مدیتیشن از نوعی کریستال خاص که سرشار ازسنگ سیلیس است استفاده می کنند. این ترکیب به میزان فراوانی در شن های کویر لوت ایران یافت می شود که از هند و بسیاری از کشورهای اروپایی برای داشتن آن به ایران مسافرت می کنند.
کلید اصلی درمان، کشف طبیعت بیماری و درک علت یا علل اصلی بیماری می باشد ضروری است که ابتدا ریشه و طبیعت بیماری را کشف نمائیم.
بیماری ها معمولا نشات گرفته از نگرانی یا استرس های درونی است کشمکش میان روح و شخصیت فرد، موجب بهم خوردن تعادل و ایجاد عدم هماهنگی در اعضای بدن میشود مهمترین بخش درمان، آگاهی افراد، پیشگیری و درک علت بیماری است .
تصویر کاربری
#18ارسال '13:0 1393/4/9

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
خواص سنگها قسمت دوم
چنانچه فرد برای روح و جسم خود اهمیت ویژه قائل شود و روح و روان خود را تقویت کند میتوان گفت که بیشتر امراض را از خود دور کرده و زندگی سالم و پر نشاطی خواهد داشت.
وقتی روح خسته و بی نشاط باشد امراض و بیماری ها به سراغ فرد آمده و او را از پای در می آورد. در این بین برای نشاط و تقویت روح , سنگ ها و جواهرات نقش ویژه و ارزنده ای ایفا می کنند . کافی است که از خواص درمانی سنگها مطلع و آگاه باشیم .
امراض و بیماریهای روحی، روانی و درونی به راحتی و بدون نیاز به داروهای شیمیایی قابل پیشگیری و درمان هستند. گذشته از زیبایی ظاهری سنگها از نظر شکل و رنگ طبیعی آن که آرامش خاصی به افراد میدهد، استفاده مداوم از آنها در پیشگیری و درمان بیماری، با توجه به انرژی های نهفته در درون سنگها و جواهرات انسان را قوی می کند ودر برابر بیماری ها و مشکلات مقاوم می سازد .
همیشه افرادی که در برابر مشکلات و ناراحتیها مقاومت و پایداری می کنند نیازمند یک نیروی پشتیبان و تقویت کننده هستند تا بتوانند به آنها غلبه و خود را پیروز معرفی کنند که در این میان سنگها (مواد معدنی) می توانند کمک شایانی به افراد بکنند و سلولهای ضعیف را که بر اثر مقاومت بیش از حد در حال از بین رفتن هستند تقویت کرده و موجب تجدید حیات آنها می گرداند.
کافی است که به قدرت اعجاز آمیز سنگها در زمینه درمان پی ببریم :
وقتی روح فردی با مشکلات دست به گریبان شد و نتوانست به آنها غلبه کند آزرده میشود و انرژی و امواج نامطبوع (یا منفی) منتشر می کند که همین امر در برخوردها و رویا رو شدن با دیگران موجبات ناخشنودی دیگران را فراهم میسازد و انرژی منفی ناخواسته به دیگران منتقل شده و شادی را از محیط اطراف خود میگیرد.
تصویر کاربری
#19ارسال '14:35 1393/4/9

مهدی مستقیم

پست‌ها 1
.واقعا جالب بود.اگه میشه اسم منابعش رو هم بگید.
ممنون از جواهر بازار بابت به وجود اوردن این محل وخانم میرزاخانلو بابت اطلاعات خوبشون.
تصویر کاربری
#20ارسال '16:54 1393/4/9

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
سلام دوستان عزیز از اینکه مقالات منو می پسندید سپاسگزارم من منابع مختلف و کتابهای مختلفی در این زمینه دارم چون در این بخش محدودیت وجود داره و من نمیتونم مقالات طولانی قرار بدم و اگر تعداد خطوط زیاد بشه مقاله نمایش داده نمیشه مجبورم مثلا خلاصه یک بخش از کتاب رو بصورت چکیده و فشرده اینجا قرار بدم اینطوری بهتره حوصله افراد از خوندن اونها سر نمیره منابع خیلی زیادی داریم ولی من اونهایی رو ترجیح میدم که نویسنده خودش تجربیات شخصی خودش رو در زمینه سنگ درمانی به نگارش در آورده و سالهای زیادی از عمرش رو صرف کمک به بیماران کرده بعضی از این مقالات هم قبلا تو وبلاگم بوده که دوباره اینجا ازشون استفاده کردم .
تصویر کاربری
#21ارسال '9:9 1393/4/11

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
اثرات استفاده از سنگهای قیمتی
گاه سنگهای قیمتی بیماریها ، درد و ناخوشبختی موجود در جسم اتری فرد را بخود میکشند . در صورتیکه فرد مبتلا به آنمی ( کم خونی ) ، از یاقوت و مرجان استفاده کند ، این دو سنگ رنگ خود را میبازند . اگر فردی از نظر جسمی یا روحی سلامت نباشد ، سنگهایی مانند فیروزه ، رنگ خود را از دست داده و یا رنگشان عوض میشود .گاه برخی از سنگها از قبیل یاقوت زرد ، زمرد ، الماس ، قدرت خود را به استفاده کننده میدهند . سرعت ارتعاشی برخی از سنگها از قبیل آمتیست و سفیر نیلی موجب بیداری روحی فرد میشود ، یا پاسخگویی فرد را در مقابل ادراکات افزایش میدهد . از سنگهای خود استفاده کنید آنها را در صندوق های آهنی یا جعبه جواهرات محبوس ننمایید . روح و جسم خود را از این نیروهای بی نظیر که طبیعت به شما ارزانی داشته محروم نسازید . یاقوت کبود هنگامیکه تراش و صیقل خورده است بالاترین اثر خود را نشان میدهد و برعکس آمتیست بفرم خام و کریستال بهترین اثر خود را ظاهر میکند . برگرفته از کتاب دایا ساری چکرن
تصویر کاربری
#22ارسال '9:2 1393/4/15

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
آیا سنگ بدشگون وجود دارد؟
والتر اسکات نویسنده معروف اسکاتلندی بطور غیر عمددر یکی از کتابهایش اپال را سنگی منفی و بد یمن معرفی کرده است ، این در حالی است که شکسپیر آن را ملکه گوهر ها معرفی کرده و یونانی ها استفاده از این سنگ را موجب دور اندیشی می دانند به هر حال این سنگ به دلیل هفت رنگ بودنش همواره مورد توجه هنرمندان به خصوص نقاشان و موسیقی دانان بوده است .
دلیل اینکه در برخی از ازمنه تاریخی ، اپال را بعنوان سنگ بد یمن تلقی می کرده اند این است که اپال منفی های فرد را به خود جذب می کند و سپس آن را باز پس می دهد . این پدیده پیرو قانون کارما ( عمل و عکس العمل ) می باشد و باین جهت قبل از استفاده از سنگ بایستی افکار خود را تصفیه نماییم در غیر اینصورت با منفی های خود مواجه خواهیم شد . خود سنگها بد شگون نیستند بلکه افکار و توجهی که با سنگها حمل می شوند حاوی این انرژی های منفی می باشند و آگاهی کسانی که از سنگ استفاده می کنند موجب پیدایش این افسانه های دروغین شده است . اگر صاحبان قبلی سنگها انسان های ناخوشبختی با افکار منفی بوده اند این افکار را از طریق سنگشان به شما منتقل خواهند کرد .پس از پاک کردن و تصفیه سنگتان این تاییدیه را به خود بدهید که سنگتان تمیز و مبرا از افکار ناخالص است و آماده است تا بکمک نوری که دارد به شما کمک کند . بخودتان اطمینان دهید که می توانید سنگتان را بعنوان دوستی که دارای قدرت طبیعت است بخود بیارایید .اپال سنگی است که بیش از هر سنگ دیگری پدیده های زیر را به صاحبش نشان میدهد : سنگ می پرد ، ناپدید می شود ، خود را از صاحبش مخفی میکند و اگر در زمان خاصی مناسب صاحبش نباشد نمیتوانید آن را پیدا کنید و سپس در زمان صحیح خود به خود پیدا میشود . بهتر است اپال را بطور همزمان با سایر سنگها مورد استفاده قرار ندهیم .
تصویر کاربری
#23ارسال '19:2 1393/4/16

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
گوهر خوش یمن هر حرفه چیست ؟
- مروارید:
افرادی که به نوعی با فلزات، لوازم مهندسی، کامپیوتر، موسیقی یا ابزار آلات سر و کار دارند، باید از مروارید به عنوان گوهر خوش یمن خود استفاده کنند.
- زمرد:
کارکنان مؤسسات، اشخاصی که قراردادی کار می‌کنند، فروشندگان و تولید کنندگان البسه، کارمندان صنعت نفت و افرادی که با کالاهای تزیینی و محصولات کاغذی سر و کار دارند، باید از زمرد به عنوان گوهر خوش یمن خود استفاده کنند.
- الماس:
کارمندان اداره جات، اشخاصی که در زمینه کشاورزی، محصولات لبنی، مرغداری، مزارع سبزیجات و باغ‌های میوه کار می‌کنند، باید از الماس به عنوان گوهر خوش یمن خود استفاده کنند.
- یاقوت:
اشخاصی که پست‌های حکومتی و سیاسی دارند، در زمینه خدمات اجتماعی و رفاه عمومی شاغل هستند و یا در زمینه موسیقی، بازیگری و سینما فعالیت می‌کنند، باید از یاقوت به عنوان گوهر خوش یمن استفاده کنند.
- مرجان قرمز:
کارمندان ارتش، پلیس، خدمات امنیتی، املاک، هتل‌ها و صنعت برق باید از مرجان قرمز به عنوان گوهر خوش یمن استفاده کنند تا از حرفه خود سود ببرند.
- یاقوت زرد:
اشخاصی که در زمینه هنر، آموزش، امور مالی، سازمان‌های خیریه، مذهبی یا فلسفی کار می‌کنند، باید از یاقوت زرد به عنوان گوهر خوش یمن خود استفاده کنند.
- یاقوت آبی:
اشخاصی که به آهن آلات و فولاد، مصالح ساختمانی، املاک یا کارهای دلالی سر و کار دارند، باید از یاقوت آبی به عنوان گوهر خوش یمن خود استفاده کنند.
- گومدا:
سیاستمداران، ستاره شناسان، کف بین ها باید از گومدا به عنوان گوهر خوش یمن استفاده کنند تا از حرفه خود سود بیشتری کسب کنند.
- چشم گربه:
حقوقدان‌ها، تولید کنندگان فیلم‌ها و سریال‌ها، کارگردان‌ها، بازیگران فیلم، روزنامه نگاران، کارمندان مؤسسات انتشاراتی و دارویی باید از چشم گربه‌ای استفاده کنند تا حرفه پرسودی داشته باشند.
تصویر کاربری
#24ارسال '19:17 1393/4/16

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
انتخاب سنگها
اغلب اوقات از خود می پرسیم : چگونه وکدامین سنگ بر روی ما اثر می گذارد ؟
جواب :
یک بار برای همیشه به الهامات و چشمانتان اعتماد کنید و عقل خود را رها سازید . سنگی که مناسب شماست خود را نشان میدهد . احتمالی دیگر امتحان گرماست . چندین سنگ را که بر روی آنها تردید دارید در دستانتان بگیرید سنگی که در برابر شما عکس العمل نشان می دهد بلافاصله گرم می شود . شما نباید هرگز از سنگهای سرد استفاده کنید . هنگامیکه سنگی را خریداری می کنید درباره قیمت آن زیاد نگران نباشید کسانیکه قادر به خریداری جواهرات نادر و بسیار گران نیستند می توانند از سنگهای نیمه گران که فوائد بسیار دارند و جانشین جواهرات نادر هستند و خواصی مشابه آنها دارند ، استفاده نمایند .
بعنوان مثال بجای الماس از کریستال کوارتز - بجای سفیر آبی می توان از سودالیت یا لاجورد - به جای آکوامارین از فیروزه - به جای یاقوت زرد از سیترین - به جای اپال آتشین از عقیق قرمز -به جای زمرد از کریزوپرایز و بجای سفیر نیلی می توان از آزورایت استفاده نمود .
تصویر کاربری
#25ارسال '15:1 1393/4/17

آرزو مستقیم|فارس / سروستان

پست‌ها 1478
خیلی جالب ومفید بود خانم میرزاخانلو.تشکر می کنم.آرزو
تصویر کاربری
#26ارسال '10:22 1393/4/18

طاهره چرخچی|اصفهان / کاشان

پست‌ها 585
هورااااااااااااا کاملا درسته ! من لوح یشممو وقتی تو دستم می گیرم خیلی گرمه ! همش واسم سوال بود چرا ؟........../ ممنون گلم
تصویر کاربری
#27ارسال '10:23 1393/4/18

طاهره چرخچی|اصفهان / کاشان

پست‌ها 585
بخصوص وقتی بار اول تو دستم گرفتم !
تصویر کاربری
#28ارسال '20:29 1393/4/18

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
سلام خانم چرخچی عزیز بهت تبریک میگم به خاطر انتخاب درستت وقتی سنگ برا بار اول تو دستت گرم شد یعنی تونستی باهاش ارتباط برقرار کنی و اون سنگ مناسب توست منم دنبال یه سنگ یشم درست حسابی هستم مثل برای شما شاید خرید بعدیم باشه میشه بپرسم برا قابش چه سلیقه ای به خرج دادی ؟
تصویر کاربری
#29ارسال '9:56 1393/4/21

طاهره چرخچی|اصفهان / کاشان

پست‌ها 585
سلام دوست عزیزم / ممنون /قابشو بسیار ساده و معمولی سفارش دادم / ان شاءالله که بهش برسید و موفق باشید
تصویر کاربری
#30ارسال '1:14 1393/4/23

آرزو مستقیم|فارس / سروستان

پست‌ها 1478
سلام امیدوارم که همه خوب باشیدونمازو روزه هاتون قبول درگاه حق.من یه تسبیح خریدم ومی خوام برای دختر کوچولوم تبدیلش کنم به دستبند میشه هر کی تجربه ای در این کار داره من رو راهنمایی کنه.ممنون.
تصویر کاربری
#31ارسال '8:40 1393/4/23

میرزاخانلو|تهران / تهران

پست‌ها 1444
آشنایی با سنگ کرایزوپریز
کرایزوپریز جواهر نیمه شفافی برنگ سیب سبز میباشد و متعادل کننده فوق العاده ای برای جسم فیزیکی و ذهن است . کرایزوپریز بطور پیوسته نوری را منتشر میسازد و بالنتیجه اثرات خواب آور و آرام کننده ای را بر روی استفاده کننده بجا می گذارد . این سنگ ظاهرا مشکلات را حل کرده ، افکار نا آگاه را به سطح آگاه ذهن میاورد . همچنین به رسیدن فرد به مراحل بالاتر آگاهی کمک نموده ، دید درونی را تقویت می کند . رنگهای سبز تیره تر دارای فرکانس قوی تری نسبت به رنگهای روشن تر می باشند با اینهمه از هر دو رنگ بعنوان وسیله ای برای آرام کردن اختلالات مربوط به عقده های خود کم بینی یا خود بزرگ بینی ، استفاده می شود . این سنگ در درمان اشکال ملایم صرع نیز مفید میباشد . نور سبز این سنگ در تغذیه ، شارژ کردن و آرام نمودن قلب و ایجاد تعادل در کسانی که رفتار عصبی دارند موثر است .

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»