جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. متفرقه

نماینده فروش

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع6543
تصویر کاربری
#1ارسال '14:54 1393/7/29

سارا صفری|تهران / تهران

پست‌ها 615
سلام، خسته نباشید.
آیا شما توی تهران نماینده فروش دارید؟ این رو می پرسم چون توی قسمت نظرات خانم صبا حیدری نوشته بودند:\" از ایده نماینده فروش تشکر می کنم ... امیدوارم نماینده خوبی باشم\"!
تصویر کاربری
#2ارسال '19:13 1393/7/29

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
سلام دوست خوبم ، سارا جان ؛

نماینده فروش مربوط به سیستم قدیم جواهربازار هستش .

البته این موضوع رو هم باید یادآور بشم که جواهربازار (اولین) فروشگاه نقره و سنگ قیمتی هست که این ایده رو پیاده سازی کرد !

اجرای این سیستم بعد از مدتها تلاش ، تحقیق و مشورت های بسیار در زمینه محاسبات مالی ، روند انجام و ... توسط همکاران من انجام شد ...

بعد از یه مدت فروشگاه های کپی بردار که زحمت ایده پردازی رو به خودشون نمیدن ، اومدن این سیستم رو به صورت کامل ! در سایت خودشون پیاده کردن !

یعنی حتی اعداد سیستم ما رو هم تغییر ندادن !

10 درصد ، 3.000 تومان تخفیف ، نحوه واریزی ها و اطلاع رسانی ها ، سیستم ورود نماینده فروش ، بنرهای تبلیغاتی و ... مو به مو البته با دقت کامل کپی برداری شد !!!!
در اینجا لازم میبینم که بهشون تبریک بگم ! چون مثل یک کودک دبستانی که تکالیفش رو خط به خط با دقت انجام میده ، این همکاران مثلا اولین در کشور ! هم کپی برداری هاشون رو با دقت تمام انجام میدن و هیچ چیز رو از قلم نمیندازن !!


از اونجا که جواهربازار هیچ وقت با داشتن یک طرح نوین دلخوش نمیشه و دست از تلاش برنمیداره و همیشه به فکر سورپرایز کردن مخاطبینش هست ، بعد از حدود 2 سال طرح های جدید جایگزین برنامه نماینده فروش شد و این سیستم قدیمی رو حذف کردیم !


به قول همکارانم اینطور مواقع میگن ، باعث افتخارمون هست که یه منبع معتبر واسه همکاران کپی بردار مون شدیم !

تصویر کاربری
#3ارسال '21:15 1393/7/29

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
ممنونم سحر عزیزم . از مامان و سایه جون هم تشکر میکنم

لیلا جون واسه اون سایتی که کپی جواهربازاره فکر میکنم منظورت رو درست متوجه شده باشم !
متاسفانه از اینجور آدما تو هر زمینه کاری پیدا میشن
خیلی بده آدم با کلی تلاش و زحمت یه ایده رو پیاده سازی کنه ، یه نفر مستقیم بیاد و ایده رو کپی کنه برای خودش اونم با کلی ادعا !

البته فکر نکنی این موضوع خیلی واسم مهمه و ناراحتم . سخت و ناراحت کننده هست ولی دیدگاه من اینه که پیروزی همیشه نصیب شخصی میشه که تلاش کنه نه کسی که دنبال تخریب و دزدی ایده های دیگرانه !
آقای همیشه میگن خدا جای حق نشسته و حق اینطور آدما رو خیلی خوب بهشون میده ...

خیلی خوشحالم که شخصیت خودم و اطرافیانم تو محیط کار اینطوریه و همیشه دنبال پیشرفت بیشتر خودمون هستیم نه رسیدن به پای دیگران !

ممنونم از توجهی که داشتی عزیزم . امیدوارم شمام تو هر کاری همیشه اولین و بهترین باشی ...
تصویر کاربری
#4ارسال '21:40 1393/7/29

سارا صفری|تهران / تهران

پست‌ها 615
مریم بانوی عزیزم! خیلی خوبه که جواهربازار توی کارای جدید و خلاقانه پیشتازه! بهتون تبریک می گم که اینقدر موفق بودین که رقبا چشم به شما دوختن و شما رو الگو قرار دادن، ولی مریم جون یه ویژگی که جواهر بازار داره و قابل تقلید نیست مشتری مداری و اخلاق خوب پرسنل جواهربازاره که کپی بردار نیست. همین خصوصیتهاست که مشتریها رو مجذوب جواهر بازار می کنه! شماها خیلی سخاوتمند و مهربونید، این حرف من رو هر کسی که از جواهر بازار خرید کرده تایید می کنه.
من خودم تجربه خرید از یه سایت دیگه رو داشتم، تجربه‌ای ناخوشایند که اصلا دلم نمی خواد تکرار بشه!
مریم جون، توی جواهر بازار مشتری احساس می کنه توی محیطی هست که به خودش هم تعلق داره؛ واسه همینه که با وسواس بخشهای مختلف رو می خونیم، اگه احیانا اشتباه تایپی باشه پیام می دیم، وقت می ذاریم و نظرها و ایده هامون رو برای بهتر شدن جواهر بازار می دیم! به نظر من جواهربازار جایی هست که مشتری از سود؛ بیشتر اهمیت داره!
صداقت شما ستودنی است و تقلید کردنی نیست. صداقتی که باعث ایجاد صمیمیت بین مشتریها و جواهر بازار شده. صداقتی که هر روز باعث می شه با عشق از توی favourite هامون سایت جواهر بازار رو باز کنیم.
شادی و موفقیت شما رو از خدای مهربون آرزومندم، پاینده باشید
تصویر کاربری
#5ارسال '15:35 1393/7/30

سارا صفری|تهران / تهران

پست‌ها 615
مریم بانوی عزیزم، من دوست دارم این پیامم توی بخش نظرات هم نشون داده بشه، واسه اینکه از جون و دل نوشتمش، برای همین توی قسمت نظرات هم ثبتش می کنم!
تصویر کاربری
#6ارسال '20:7 1393/8/17

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
از لطف و مهربونیت ممنونم سارای عزیز ...

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»