کانال تلگرام جواهربازاراطلاع از تخفیف‌های روزانه و مشاهده محصولات در کانال تلگرام
جدیدترین محصولات
  1. خانه »
  2. پرسش و پاسخ »
  3. سئوالات قبل و بعد از خرید »
  4. رسیدگی به سفارش

رسیدگی به سفارش

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع44433
تصویر کاربری
#1ارسال '14:41 1397/9/24

(◉ᴥ◉)

پست‌ها 1
با سلام ..اگه میشه بفرمایید چرا تو باشگاه مشتریان تمام فاکتورهای من ثبت نشده و الان سه روزه از روز سفارشم میگذره ولی نه اطلاعی داده شده از طرف جواهر بازار نه به دستم رسیده چیزی با اینکه ثبت و تایید مالی شده
تصویر کاربری
#2ارسال '8:26 1397/9/25

مهندس جلالی|پشتیبان

پست‌ها 838
سلام جناب همت زاده . سفارش شما دیروز مورخ 24 ذر ماه ارسال شده و شناسه پستی بسته هم به زودی خدمتتون پیامک میشه. در ارتباط با سفارشات شما در باشگاه مشتریان این مورد ارجاع داده شده تا به زودی اصلاح شود.
تصویر کاربری
#3ارسال '15:18 1397/9/26

حسین همت زاده|اردبیل / پارس آباد

پست‌ها 1
با تشکر از زحمات گرانقدرتان
تصویر کاربری
#4ارسال '18:52 1397/10/5

سجاد

پست‌ها 1
سلام شماره پیگیری بسته های ارسالی رو از کجا باید بگیریم تا بسته رو پیگیری کنیم که بدونیم کی بدستمون میرسه بنده دیروز دوتا تسبیح خرید گردم
تصویر کاربری
#5ارسال '8:17 1397/10/6

مهندس جلالی|پشتیبان

پست‌ها 838
سلام آقا سجاد. برای این مورد مشخصات خریدتون روبفرمایید تا بررسی کنم؟

ارسال پاسخ

افزودن شکلکافزودن تصویر
captcha»»
گفتگوی آنلاین
سبد خریدثبت فاکتورE