
رسیدگی به سفارش
جستجو دربین پرسش و پاسخها





»»
کد موضوع44433

#1ارسال '14:41 1397/9/24
(◉ᴥ◉)
پستها 1با سلام ..اگه میشه بفرمایید چرا تو باشگاه مشتریان تمام فاکتورهای من ثبت نشده و الان سه روزه از روز سفارشم میگذره ولی نه اطلاعی داده شده از طرف جواهر بازار نه به دستم رسیده چیزی با اینکه ثبت و تایید مالی شده

#2ارسال '8:26 1397/9/25
مهندس جلالی|پشتیبان
پستها 842سلام جناب همت زاده . سفارش شما دیروز مورخ 24 ذر ماه ارسال شده و شناسه پستی بسته هم به زودی خدمتتون پیامک میشه. در ارتباط با سفارشات شما در باشگاه مشتریان این مورد ارجاع داده شده تا به زودی اصلاح شود.

#3ارسال '15:18 1397/9/26
حسین همت زاده|اردبیل / اردبیل
پستها 1با تشکر از زحمات گرانقدرتان

#4ارسال '18:52 1397/10/5
سجاد
پستها 1سلام شماره پیگیری بسته های ارسالی رو از کجا باید بگیریم تا بسته رو پیگیری کنیم که بدونیم کی بدستمون میرسه بنده دیروز دوتا تسبیح خرید گردم

#5ارسال '8:17 1397/10/6
مهندس جلالی|پشتیبان
پستها 842سلام آقا سجاد. برای این مورد مشخصات خریدتون روبفرمایید تا بررسی کنم؟
ارسال پاسخ
افزودن شکلکافزودن تصویر