جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. متفرقه
  4. قیمت نگین زمرد زامبیا چقدر است

قیمت نگین زمرد زامبیا چقدر است - صفحه 2

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع757
تصویر کاربری
#17ارسال '2:37 1395/5/27

مهمان

پست‌ها 1
با سلام من یک انگشتر خیلی قدیمی حدودا دویست سالهکه دست به دست از پدر به پسر تا الا به من رسیده دادم این انگشتر با نگین زمرد سبز و کنده کاریه فوق العاده که از دو طرف دوتا دست از مچ به شکل خیلی زیبا نگین و گرفتن دارم میخواستم راهنمایی کنید چطور میتونم قیمتش مشخص کنم
تصویر کاربری
#18ارسال '9:5 1395/5/27

مهندس جلالی|پشتیبان

پست‌ها 842
دوست عزیز تشخیص و قیمت گذاری سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی امری بسیار حساس و مستلزم شرایط خاصی می باشد .

برای این منظور ، سنگ حتما می بایست از نزدیک توسط کارشناس معتمد و باتجربه دیده شود .

شما می توانید از 118 شماره اتحادیه طلا نقره شهر خود را دریافت نموده و با اتحادیه تماس بگیرید تا کارشناس معتمد و خبره به شما معرفی نمایند .
تصویر کاربری
#19ارسال '3:51 1396/3/17

مهمان

پست‌ها 1
سلام من ساکن قم هستم زمرد اصل رو از کجا میتونم تهیه کنم و قیمت، زمرد اصل چقدر هست
تصویر کاربری
#20ارسال '8:28 1396/3/17

دست‌افشان|پشتیبان

پست‌ها 138
عنایت داشته باشید تیره و یا سیاه شدن نقره ، جز طبیعت خود این فلز می باشد . به طور کلی فلز نقره هنگامی که با ذرات هوا و یا عرق شخص استفاده کننده در تماس باشد، به مرور زمان دچار تیرگی شده که این تیرگی یا لایه ی کدر را می توانید به راحتی با استفاده از یک پارچه نخی بر طرف کنید.

بدین ترتیب که انگشتر را جلوی دهان خود بگیرید تا با بازدم شما نقره کمی عرق کند ، بلافاصله نقره را با پارچه نخی خشک کنید و چند نوبت محکم بکشید تا کاملا تمیز و براق شود . در این حالت خواهید دید که سیاهی نقره به پارچه منتقل می شود .

روش دوم استفاده از پماد جلاسنج است . شما می توانید جلاسنج را از تمامی ابزار فروشی ها در شهر خود خریداری نمایید . پمادی نارنجی رنگ و ارزان قیمتی که برای تمیزکردن تمامی فلزات از جمله نقره ، مفید می باشد .

مقدار کمی از جلاسنج را بر روی پارچه نخی بزنید و با آن پارچه ، چند بار بر روی نقره بکشید تا کاملا تمیز شود . سپس با آب معمولی شست و شو دهید و با پارچه نخی خشک کنید .

12

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»