جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. گفت و گوی دوستانه
  4. کپی برداری از جواهربازار

کپی برداری از جواهربازار - صفحه 7

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع9457
تصویر کاربری
#92ارسال '2:44 1395/8/27

خانم محمدی|تهران / شهریار

پست‌ها 493
تصویر کاربری
#93ارسال '2:50 1395/8/27

خانم محمدی|تهران / شهریار

پست‌ها 493
واقعا که !
به حال بعضی آدما فقط باید تأسف خورد و براشون آرزوی هدایت کرد
تصویر کاربری
#94ارسال '15:45 1395/12/6

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
نکاتی که بنظر منم رسید ، قبلا توسط دوستان در این تاپیک گفته شده. اما واقعا متعجبم که روزی دست خداست ولی بنده های خدا کارهای عجیبی ازشون سر میزنه که به چه چیزی برسن؟!
خیلی راحت تره که با مسالمت کنار همدیگه فعالیت کنیم و هرکسی هم نون خودشو بخوره و از انرژی ای که بدست آوردیم برای نیکی کردن و کمک به همدیگه استفاده کنیم و یا حداقل اخلاق رو رعایت کنیم تا خدا به زندگیمون برکت بده. مهمترین هدف برای ما سربلندی در آخرت و ورود به بهشته، و در این دنیا هم برترین دستاورد زندگی کردنه و نه فقط زنده بودن. در این باره حرف بسیاره ولی همه ما در نهایت اگر خوب فکر کنیم میبینیمکه همه مون در یک روز بیشتر چند لقمه غذا و یک دست لباس بیشتر نیاز نداریم. حالا جنگ بر سر بیشتر داشتن بخاطر چیه، من که درک نمیکنم!
در قرآن هم داریم که خدا خودش تصمیم میگیره به یکی مال زیاد بده و به یکی کم. اما چه اونی که زیاد داره و چه اونی که نداره هردو مایحتاجشون برای زیستن باهم برابره. فقط اونی که بیشتر بهش دادن امتحانش سختتر و سنگینتره.
البته زیاد داشتن بد نیست، نداشتنش هم ننگ نیست ولی اینکهانسانیت زیرپا گذاشته بشه و فردای قیامت شرمنده خدا بخواهیم باشیم زشته.

الان غیر از جواهربازار و اون سایت مذکور، سایتها و فروشگاه های بسیار دیگه ای در زمینه سنگ و جواهرات دارن فعالیت میکنن. خود من قبلا هم گفتم که ابتدای اشناییم با دنیای سنگها یک سایت سوم دیگه بود که الانم هست و اتفاقا کارهای زیبایی داره و قبل از جواهربازار قصد داشتم از اونجا خرید کنم که قسمت نشد. چون در اون زمان بروز رسانی سایتی که قصد خرید ازش داشتم کند بود و برای همین تنوع کم محصولات دایره انتخاب وسیع نداشتم. ولی جواهربازار هم محصولات متنوعتر داشت و هم قیمتهای خوب و هم برای من که ازش خرید اولمو میکردم کلی تخفیف میداد. اولین سفارشمو هم که گرفتم واقعا جذب شدم چون بسیار زیباتر از چیزی بود که تو عکسها دیده بودم.
ضمن اینکه بازم شامل امتیاز و تخفیفات هم شدم و تشویقم کرد که باز هم خرید کنم. بماند که اولین عامل ترغیب من زیبایی و اصل بودن و کیفیت کارهای جواهربازاره.

اینا رو هم نمیگم که فقط تعریف کرده باشم و بخوام هدفی رو دنبال کنم مثلا.
چون نه جواهربازار به من نیاز داره و نه من نیاز حیاتی به جواهربازار دارم. که ما همه نیازمند خداییم.
اما شده گاهی منم پامو از گلیمم درازتر کردم و حتی در مواردی که شاید اصلا به من مربوط نبوده نظرات بی مورد دادم اما انصافا جواهربازاریها خیلی با خوش اخلاقی جسارتمو نادیده گرفتن و جواب ملایمی بهم دادن. خب همین چیزهاست که آدمو بیشتر جذب میکنه. الان من حتی اگه دیگه هیچوقت هم فرصت خرید از جواهربازارو پیدا نکنم ولی باز هم خاطرات خوشی ازش برام باقی مونده.

برای همه دست اندرکاران و مشتریان خوب جواهربازار ارزوی سلامتی دارم و بهروزی.
و ان شاءالله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.
تصویر کاربری
#95ارسال '17:33 1395/12/6

مهندس جلالی|پشتیبان

پست‌ها 842
متشکریم از نظرات و محبت و پیام های صمیمانه تون دوستان عزیز .
تصویر کاربری
#96ارسال '19:4 1396/5/21

محمد امین دلاوری جهرمی|فارس / جهرم

پست‌ها 30
من به شخصه به هیچ سایتی به غیر از جواهر بازار اعتماد ندارم و هر خریدی داشته باشم فقط و فقط از جواهر بازار انجام میدهم و لا غیر . درسته قیمت هاش کمی تنده ولی اجناسش اصل هست. یعنی وقتی یک عقیق یمنی یا هر چیز دیگه ای که میخری تو اصل بودنش شکی نیست

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»